Węgrzy – „nie” tęczowej ideologii…

Firma Coca-Cola zmieniła kampanię reklamową, która wywołała na Węgrzech kontrowersje. „Znikną plakaty z parami hetero- i homoseksualnymi” – poinformowała Coca-Cola w oświadczeniu dla portali Index.hu i 24.hu.

Od dziś w ramach kampanii reklamowej opatrzonej hasztagiem “loveislove” pozostaną tylko plakaty z tęczowymi butelkami coli. Półlitrowe cole z taką etykietką będzie można kupić na międzynarodowym festiwalu muzycznym Sziget w Budapeszcie.

CZYTAJ RÓWNIEŻ
Ta kampania Coca-Coli „zagraża moralności publicznej”. Węgrzy oburzeni tęczową edycją

Kampania Coca Coli wzbudziła ogromne kontrowersje i społeczne protesty.

“Reklamowana na plakatach homoseksualna treść zagraża moralności publicznej – stosunki homoseksualne są bowiem sprzeczne z naturalnym prawem moralnym – a także rodzinie jako fundamentowi przetrwania narodu”

– napisano w petycji, którą podpisało ponad 26 tys. osób.

WIADOMOŚĆ / 07.08.2019, godz. 19:18

źródło: Niezależna